چاچوان ووشو استان خراسان رضوی
چاچوان ووشو استان خراسان رضوی
زیر نظر ریاست سبک در کل استان استاد وحید سهراب پور

کسانی که روزانه 4 قاشق عسل مصرف می کنند آنتی اکسیدان بیشتری در خون ذخیره می کنند، در نتیجه از گرفتگی رگهای خونی آنها جلوگیری می شود آنتی اکسیدان ماده ای است که از بافتهای بدن در مقابل اکسیژن تهاجمی محافظت می کند هر چه رنگ عسل تیره تر باشد به همان اندازه حاوی پیوندهای مفید بیشتری است .

خوردن کاهو به علت داشتن کلروفیل، بوی بد سیر را از بین می برد سیر در درمان بیماریهای قلبی، سل، بیماریهای ریوی، فشار خون، سیاه سرفه، دیابت، سرطان، تومور، اسم، التهاب مفاصل، کهیر و کلسترول تاثیر دارد افراد می توانند برای رفع بوی سیر نیز یک یا دو دانه قهوه بو داده را چند دقیقه بو داده را چند دقیقه جویده و فرو دهند .

استفاده مداوم از پرتقال در کاهش تصلب شرابین، سکته قلبی و مغزی موثر است این ویتامین سرشار از ویتامین c و کاروتن است که به همین جهت برای مشکلات چشمی و همچنین افراد شب کور نیز مفید است رنگ رخساره را بازکرده و موجب قلیایی شدن خون می شود همچنین، پرتقال بزرگترین تصفیه کننده خون است و با اینکه این میوه دارای مواد قندی بسیار است، ولی خوردن آن برای بیماران مبتلا به دیابت مفید است از خواص دیکر آن کاهش حملات تشنج است .

آناناس بهترین وسیله برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و زکام است آناناس حاوی مقدار زیادی قند و مواد غذایی مفید برای بدن است که به راحتی جذب می شود و دارای آنزیم هایی است که به هضم غذا کمک می کند خوردن سه تکه آناناس تازه با یک و نیم فنجان آب آناناس را در صورت احساس درد حلق بر اثر سرماخوردگی توصیه می شود ولی کنسرو آناناس ارزش غذایی خود را از دست می دهد .

اشک آوری پیاز در بسیاری از موارد سبب درمان میگرن و زکام می شود پیاز سرشار از ویتامین C و دارای املاع معدنی گوگرد، آهن، آهک، فسفر، پتاسیم، سدیم، ید و سیلیسن است پیاز به علت داشتن گوگرد، ضدعفونی کننده خوبی برای خون و مجاری تنفسی به شمار می رود همچنین امراض سیستم لنفاوی مانند ورم غده آبسه های شدید و جوشهای زیر پوست را بهبود می بخشد .

برخی اعتقاد دارند که با مصرف ماست، آبلیمو سیر و آبغوره فشار خون پایین می آید،در حالی که این مواد نه تنها فشار خون را پایین نمی آورند بلکه باعث ضعف بیمار می شود ، به همین علت به پزشک مراجعه نمی کنند و با عوارض وخیمی روبرو می شوند فشار خون ممکن است در ابتدا علامتی نداشته باشد ولی به مروز زمان عوارض خود را بر ارگانهای حیاتی بدن نشان می دهد تنها ماده ای که تاثیر آن بر میزان فشار خون مشخص شده نمک و ماست است و این تصور که با خوردن مواد قندی فشار خون بالا می رود اصلا درست نیست .

زیتون باعث کاهش فشار خون می شود. زیتون علاوه بر اینکه مصرف زیادی در تغذیه دارد ده ها خاصیت درمانی هم دارد. زیتون دارای اثر نرم کنندگی، ملین ، صفرا بر است. این ماده سنگ های صفرا را دفع و یبوست های مزمن را درمان می کند. زیتون همچنین قولنج های ناشی از ورم کلیه را درمان می کند و باعث تسکین درد و سوزش سوختگی ها، درمان آفتاب زدگی و سرمازدگی و گزش حشرات می شود. لازم به ذکر است این ماده در الیتام زخم و جراحات و رفع سوزش و درد اثر دارد و خارش چشم و اشک ریزش را رفع می کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 16 دی 1391برچسب:, توسط اعظم خسروجردی